Perfumetki od www.perfumik.pl // nr 078 i 136 // Versace Bright Crystal Absolu i Lancome La Vie Est Belle

Witajcie kochani :)

Dzisiaj, korzystając z wolnej chwili chciałabym zaprezentować Wam dwie perfumetki, które otrzymałam dzięki uprzejmości perfumerii internetowej perfumik.pl :)

Po zapoznaniu się z asortymentem oferowanym przez sklep wybrałam dwa konkretne zapachy: 078 oraz 136.
Każdy numer jest przypisany do swojego oryginalnego odpowiednika, czyli ja wybierając wyżej wymienione numery zostałam właścicielką zapachu inspirowanego Versace Bright Crystal Absolu oraz Lancome La Vie Est Belle.
Nie wybierałam w ciemno, ponieważ swego czasu miałam oryginalne próbki tych wód i byłam ciekawa czy perfumetki, choć po części będą zbliżone aromatem do swoich pierwowzorów.
Jeżeli jesteście ciekawi co myślę o tych "numerkach" i czy polecam zakupy w perfumerii Perfumik.pl, zapraszam na dalszą część postu :)







Na stronie perfumerii znajdziemy propozycje perfum zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Wszystkie inspirowane zapachy są oznaczone zdjęciami oryginalnych buteleczek — dzięki temu o wiele łatwiej możemy znaleźć wśród szerokiej oferty swojego ulubieńca. Przeglądając ofertę sklepu, można przepaść bez reszty, ponieważ każdy ze 120 zapachów dla płci pięknej / 65 dla Panów kusi.
W propozycjach znajdziemy zapachy inspirowane największymi i najbardziej znanymi markami na świecie:


Dla kobiet:


Dla mężczyzn:


Jak wspominałam wcześniej, ja skusiłam się na pozycje, które już miałam okazję poznać w oryginale. Perfumetki przywędrowały do mnie bardzo dobrze zabezpieczone w kopercie z ochronną folią. Dodatkowo została dołączona ulotka, na której widnieje lista perfum oraz możliwe formy kontaktu z perfumerią.



Perfumetki posiadają bardzo eleganckie, wysuwane pudełeczka. Szata graficzna taka jak lubię; prosta, czytelna i kobieca. Każdy numerek perfum różni się kolorystyką opakowania, więc bezproblemowo można rozpoznać zapach bez zaglądania na oznaczenia. Na toaletce prezentują się bardzo schludnie i są dodatkową ozdobą ;)
Każda perfumetka ma 33 ml pojemności, czyli to praktycznie standardowa ilość oferowana przez większość firm.







"Zapach charakteryzujący się świeżym, wibrującym, kwiatowym

aromatem. Ten porywający, zmysłowy aromat dedykowany jest kobiecie silnej,
olśniewającej i pewnej siebie, która uwielbia otulać się delikatnym zapachem.

Typ: kwiatowy
Nuta zapachowa: granat, yuzu, magnolia, piwonia, lotos, ambra, piżmo,mahoń, bursztyn, akord lodowy." - opis ze strony www.perfumik.pl




W pierwszych kilku chwilach zapach wręcz emanuje słodkością i seksapilem. Jest wyraźny tak jak w oryginale. Po pierwszych zachwytach i uniesieniach, słodkości wtóruje nuta bursztynu zmieszana z akordem lodowym. Całość nabiera bardziej zadziornego charakteru, ale mimo wszystko zachowuje swój dziewczęcy wydźwięk. Zapach jest zmysłowy, potrafi zakręcić w głowie ;) Zdecydowanie pasuje do kobiety pewnej siebie, kokieteryjnej i glamour. Trwałość zadziwiła mnie ogromnie, ponieważ nie spodziewałam się, że będzie wyczuwalny na skórze nawet do pięciu godzin, na ubraniach zapach czułam nawet na drugi dzień. Jak dla mnie to ogromny i chyba najważniejszy plus. Wystarczają trzy psiknięcia, by aromat nas otulił i był wyczuwalny również przez otoczenie. Różowy odcień zakrętki, jak i samej wody przywołuje na myśl oryginalny flakonik Versace Bright Crystal Absolu. Dla mnie jest to bardzo godny zamiennik oryginalnej wody. Nuty zapachowe przypominają mi w 90 procentach zapach od Versace. 








"To koncentrat drogocennych składników, w których składzie znalazł się niezwykle kobiecy irys, który rozwija się w tym zapachu w unikalny sposób od pierwszej do ostatniej nuty. Dla rozświetlenia i podkreślenia kwiatowego serca zostały dodane nuty jaśminu Sambac i kwiatów tunezyjskiego drzewka pomarańczowego. Niepowtarzalny olejek eteryczny z indonezyjskiej paczuli emanuje całą siłą, mocą i głębią.

Typ: słodko-kwiatowy
Nuty zapachowe: czarna porzeczka, gruszka, irys, kwiat pomarańczy, jaśmin, bób Tonka, pralinki, paczula, wanilia" - opis ze strony www.perfumik.pl





Zapach niesamowicie przypomina mi Lancome La Vie Est Belle. Jest identycznie jak pierwowzór słodki, zabójczo słodki. Takie zapachy trzeba po prostu lubić. Bukiet porównałabym do cierpkiego, a jednak przesłodzonego soku z czarnej porzeczki. To ona gra pierwsze skrzypce. Po chwili do tego nietypowego połączenia dochodzą nuty wanilii, jaśminu i kwiatu pomarańczy, które rozświetlają i z lekka elektryzują całą mieszankę. Domieszka pudrowych irysów wieńczy końcowy efekt jak laur na skroni zwycięzcy. Ten zapach albo się kocha, albo nienawidzi — nie ma nic pośrodku. Jest charakterystyczny jak oryginał i najlepiej pasuje kobietom wyzwolonym, cieszącym się z każdej chwili w życiu oraz niezwykle namiętnym. Trwałość jak w przypadku poprzednika bardzo mi zaimponowała, na ciele 136tkę czułam wyraźnie aż do 6 godzin, na ubraniach aromat wyczuwałam nawet po 48 godzinach. W zupełności wystarczają dwa psiknięcia, ponieważ zapach swoją słodkością może „zabić” ;) Cały wygląd perfumetki przypomina mi oryginalną buteleczkę Lancome La Vie Est Belle. Tutaj również muszę przyznać, że zapach jest niemal taki sam jak pierwowzór. 


Podsumowując perfumetki bardzo pozytywnie zaskoczyły mnie niemalże jednakowym odwzorowaniem zapachu oryginałów, trwałością, która może konkurować ze znanymi markami oraz estetyką wykonania flakoników, jak i pudełeczek. Dodatkowym plusem i pewnie nie tylko dla mnie jest fakt, że za 33 ml zapłacimy tylko 15 zł! To kilka lub nawet kilkanaście razy mniej niż za markowe produkty. Nie zauważyłam większej, znaczącej różnicy w zapachu między markowym produktem a perfumetkami od Perfumik.pl.
Dla mnie rachunek jest prosty. Zdecydowanie! Wolę zrobić zakupy w tej e-perfumerii za 200 zł i mieć całą kolekcję różnorodnych zapachów, które niczym nie ustępują tym znanym, a nie jeden flakonik za tą samą kwotę, którego po kropelce używałabym, aby zachować je na jak najdłużej.


ps. Wolicie markowe zapachy, którym jesteście wierne czy jednak czasami próbujecie poznać coś nowego, tańszego? Znacie perfumerię Perfumik.pl?


Jeżeli macie ochotę zapoznać się bliżej z oferowanymi zapachami od www.perfumik.pl serdecznie zapraszam Was na stronę perfumerii :) Ja, od siebie, polecam z całego serca <3 
Będziecie mieli w czym wybierać, zapewniam ;) 

Konieczne odwiedźcie również Facebook'owy fan page - Perfumik.pl, możecie znaleźć tam dużo cennych informacji na temat zapachów i perfum. Dodatkowo co tydzień wybierany jest Top Fan, który zostaje nagrodzony perfumetkami z asortymentu perfumerii :)
A jeżeli ktoś woli Instagram, pod tym linkiem [KLIK] znajdziecie profil Perfumik.pl (@perfumik.pl)

Bardzo serdecznie dziękuję perfumerii Perfumik.pl za możliwość poznania zapachów inspirowanych kultowymi markami. 
Fakt, że otrzymałam produkty za darmo nie wpłynął w żaden sposób na moją ocenę.



Komentarze

  1. Strony nie znam, ale chętnie się zapoznam :D Ja po prostu kupuję zapach, który mi odpowiada i zależy mi na tym aby był trwały. Jeśli kosztowałby nawet i 10 zł za 100 ml to nie wstydziłabym się tego :) Mam oryginalne perfumy, które uwielbiam, ale jeśli znajdę ich tańsze zamienniki - tym lepiej dla mnie - Złotówy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana przyklasnę Ci i zgodzę się w stu procentach - jeśli mogę zaoszczędzić a nie stracić na zapachu to po co przepłacać :) Moimi najdroższymi perfumami były swego czasu Christian Lacroix Nuit, które na początku kosztowały około 100 zł :D

      Usuń
    2. ja też używam perfum oryginalnych ale także zamienników a te z perfumik.pl są fantastyczne.

      Usuń
  2. Bardzo ładnie się prezentują :). Ja ogólnie rzadko się czymkolwiek psikam. Zwykle mgiełkami. Z różnych wyjazdów dostałam markowe i zapachy i leżą w szafce więc w końcu muszę się za nie zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety mgiełki w kilka chwil ulatniają się i nie pozostaje po nich nawet drobny ślad zapachu :( Dzisiaj również patrzyłam na swoje zapachy i te 15 flakoników nie wiem kiedy zużyję :D

      Usuń
  3. o,nie znam perfumika jeszcze,chętnie bym jako perfumomaniaczka przetestowała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak ślicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię perfumy w takiej postaci - idealnie pasują do damskiej torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kliknęłam w ten post bo byłam ciekawa czy w końcu jest jakiś idealny zamiennik La vie est belle i jest! Bardzo mi się podoba ten zapach ale na razie troche jest dla mnie za drogi, więc pomyslę czy nie kupić tej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też korzystam ze strony perfumik.pl i również moim ulubieńcem jest 136 La vie est belle.Naprawdę stronka godna polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam ten zapach Versace w oryginalnym wydaniu i lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamawiałam perfumetki z tej strony i muszę przyznać że bardzo mi zaimponowały. Trwałe, wszędzie się zmieszczą - pachną zniewalająco !
    Przy składaniu zamówienia udzielono mi informacji o kodzie rabatowym, który można wykorzystać do końca Kwietnia a brzmi - kochanyPerfumik.
    Dziewczyny polecam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie perfumetki. Z checią przejrzę ofertę tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie małe perfumetki lubię mieć zawsze w torebce :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! :)
Czasami jedno pozytywne słowo dodaje skrzydeł gdy już chęci brak...

W wolnej chwili na pewno Was odwiedzę.
Jeżeli blog trafi w moje gusta - dodam do obserwowanych ;)

Pozdrawiam!