Mambo Melon + Underworld - Zamówienie Avon kat. 7/2014 + wygrana :)

Ufff jak gorąco... :)
Mam nadzieje, że i u Was słonko dzisiaj dopisało i troszkę Was po przypiekało :D
Ja mam pod rząd 2 bardzo intensywne dni ;)  
Wczoraj drzwi od mieszkania w sumie się nie zamykały :P
Najpierw przyszedł Pan kurier z paczuchą z Avonu... za jakąś godzinę przyczłapała zdyszana Pani listonosz z wygraną u Gosi :)

Kochana dziękuję Ci za tą meeeegaśną pakę próbek i niespodziankę w postaci tuszu do rzęs z Ingrid :)
Będę miała co testować przez długie miesiące :)))

Dzisiaj z rana coś mnie naszło by sobie palnąć dwukolorowe paznokcie: mianowicie niebiesko-czerwone :)

Użyłam do tego lakierów Mambo Melon i Underworld z Avonu :)
Jako bazy zawsze używam odżywki Eveline 8w1.

  







 Jak w przypadku większości lakierów z Avonu pędzelki prosto ścięte. Pojemność 12 ml każdy. Jak Mambo Melon nakładał się bardzo dobrze - nie wylewał się poza granice paznokcia tak z Underworldem miałam problem - lakier należy do tych rzadszych, więc trzeba uważać. Osobiście nie miałam szans by perfekcyjnie pomalować paznokcie (widać na zdjęciu "wylewki" i zmazywanie patyczkiem do uszu :P) z moim syńciem uwieszonym mi na ramieniu - koniecznie chciał się dowiedzieć do czego służą "kolory" :D










 W Underworld widać jakby zatopione płatki folii - na paznokciu jest to widoczne ale troszkę mniej :) Pełne krycie uzyskałam po 3 warstwach.





W Mambo Melon widać złote drobinki ale są tak mało widoczne, że prawie wcale :P Tu wystarczyły tylko 2 warstwy do pełnego krycia.




















Po całym dniu męczenia paznokci przy zmywaniu naczyń i innych pracach domowych lekko starł się na końcówkach Underworld ale dzisiaj miałam dzień na pełnych obrotach więc mu to wybaczam :D
Z top coatem pewnie trwałość byłaby lepsza.
Lakiery nie są drogie: można je często kupić po promocji np. za 9,99 zł lub w promocji łączonej 2 za 19,98 zł :)
Ja właśnie skorzystałam z tej drugiej opcji.




A teraz jeszcze szybciutko moje zamówienie Avon katalog 7/2014








1. Szminka "Kolor na żądanie" Pink Holiday








2. Tusz do rzęs Luxe Black Caviar











3. Szminka Luxe Rose Silk









4. Neonowe konturówki do oczu:

- Cobalt Cool


- Magenta Max


















5. Today Tomorrow Always Together






6. Głęboko oczyszczająca maseczka błotna do twarzy Planet Spa

7. Odżywczy krem do rąk Kakao i Kwiat Lotosu





8. Modelujący krem do biustu






9. 2 x próbki kremów na dzień i na noc do cery tłustej i mieszanej








----------------------------------------------------------------


A tutaj wcześniej wspominana paczucha od Gosi :)















 Jak wysypałam zawartość koperty po raz pierwszy to dosłownie dostałam oczopląsu :D
Jeszcze raz dziękuję :)




Miłego popołudnia Wam życzę :* :)


Komentarze

  1. O mamuniu ale tego dużo :) od samego oglądania też mam oczopląsy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś ostatnio u mnie ciężko z pisaniem postów to upchałam dziś w jeden masę zdjęć :D by nie zapomnieć na przyszłość :P

      Usuń
  2. fajnie, że przesyłka doszła gratuluje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej.
    Świetny jest ten niebieski lakier Avon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      A kolorek jest ładny tylko troszkę mało kryjący... Nie każdy będzie kładł 3 warstwy ;)

      Usuń
  4. sporo tego :)) mnie się podoba czerwony lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mambo Melon spodobał mi się! ;D Ciekawe od kogo zachciało Ci się dwukolorowych paznokci ;*
    Szminki Avonu wydają się mieć baaardzo ładne kolorki :) Ciekawi mnie zapaszek kremu do rąk Avon i działania kremu do biustu, bo sama używałam kiedyś, ale Eveline.
    Gratuluję wygranej! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, że u Ciebie podpatrzyłam ten myk :D Tak bardzo mi się spodobało łączenie dwóch kolorów, że musiałam to zrobić u siebie ;)
      Avonowskie szminki słyną z wielkiej gamy barw :)
      Kremu do rąk i do biustu póki co jeszcze nie ruszałam ale na pewno o nich napiszę :)
      Dziękuję :* :)

      Usuń
  6. muszę wypróbować te lakiery, piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale dużo próbek,wooow :D co do lakierów-Mambo Melon kooocham :) a Underworld wygląda świetnie-jego jeszcze nie mam :D
    widzę że podobne rzeczy lubimy-szminka Luxe Rose Silk jest świetna,też ją lubię,tak samo zapach Together ostatnio nabyłam :) kusi mnie tusz Luxe bo jest chwalony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pokochałam Mambo Melon :)
      Szminki Luxa uwielbiam! Najlepsze szminki Avonu według mnie ;)
      Zapach TTA jeszcze stoi nie odpakowany ;D - mam kilka do zużycia.
      Tusz już mogę powiedzieć, że jest bardzo dobry - wydłuża, pogrubia i fajnie rozdziela rzęsy :)
      Chyba przebije mojego ulubieńca ;)

      Usuń
  8. underworld fajnie wyglada, szkoda, ze folia nie jest bardziej widoczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się to zestawienie :).
    Gratuluję wygranej, super próbki.
    Jeszcze nie miałam żadnego lakieru z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te lakiery :) Bardzo fajne zakupy i gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja także złożyłam dość spore zamówienie w tym miesiącu :) Ta seria Planet Spa jest chyba moją ulubioną! Mam tą maseczkę, ale w starym opakowaniu, nakładam 3 razy w tygodniu i na rpawdę widzę efekty :) Krem do biustu też sobie wzięłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zobaczę u Ciebie całe zamówienie :)
      Ja dopiero zaczynam przygodę z Planet Spa :)
      Krem do biustu jeszcze stoi w kolejce do zużycia ;)

      Usuń
  12. Wow rzeczywiście będziesz miała co testować - extra paczka od Gosi:) Gratuluję:) W Twoim zamówieniu z AVON też widzę same wspaniałości:)
    Śliczne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Rzeczywiście sporo tego w tym miesiącu :D

      Usuń
  13. Mam Mambo Melon, ale ten Underworld też mi się podoba!
    I szminka Luxe ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O następna szczęśliwa posiadaczka Mambo Melonka :D Underworld też jest godny uwagi ;)
      A szminka to następna do kolekcji :)

      Usuń
  14. oba lakiery są bardzo ładne , mnie jednak bardziej kusi nowa żelowa kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mi z żelowej serii nie podobają się kolory - może jak u innych zobaczę to się przekonam ale w katalogu wyglądają słabo :(

      Usuń
  15. Gusia, ja Ci zawsze zazdrościłam pazurków! :)
    p.s. Ja czekam na odzew! :*
    Daga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego zazdrościć tylko kupić odżywkę Eveline 8w1 i będziesz mieć to samo :D :*

      Usuń
  16. Ależ cudów Ci przybyło. Też mam niebieski lakier do paznokci z Avonu i nie jestem nim zachwycona. Spostrzeżenia mam podobne do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne lakiery. Gratuluję wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. kolory lakierów super, bardzo fajnie wyglądają połączone w jeden mani :-) ostatnio też tak łączę różne kolory
    gratuluję wygranej, ogrooooom próbek, trzymam kciuki za sprawne zużywanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zastanawiam się jak ja to wszystko zużyje i dochodzę do wniosku, że się podzielę :) Czyli już zdradzam, że następne rozdanie będzie :)

      Usuń
  19. Zazdroszczę zakupów! Jeśli chodzi o lakiery z avonu to niezbyt za nimi przepadam, szybko się zdzierają,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z top coatem dają radę ;) Wybaczam im tą słaba trwałość ze względu na kolor :)

      Usuń
  20. O kurczątko ile próbek! :D a lakier rzeczywiście nie wydaje się łatwy w aplikacji :/ wolę gęstsze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak się sprawuje tusz z luxe? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tusz jest świetny! Wydłuża, pogrubia, rozdziela rzęsy i są mega czarne :) Z czystym sumieniem polecam :)

      Usuń
  22. granatowy lakier piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam tą szarą maseczkę z Avonu :) Jest świetna, u mnie sprawdzała się zarówno zwężając pory jak i oczyszczając cerę, oby u Ciebie też się sprawdziła:) No i zapach ma świetny, taki lekko męski:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! :)
Czasami jedno pozytywne słowo dodaje skrzydeł gdy już chęci brak...

W wolnej chwili na pewno Was odwiedzę.
Jeżeli blog trafi w moje gusta - dodam do obserwowanych ;)

Pozdrawiam!