Nicole Cosmetics nr 130

Dobry wieczór kochani!

Co za dzień... tylko czekałam na chwilkę spokoju. Obowiązki piętrzyły się z godziny na godzinę, pamięć zaczęła mi szwankować już w południe, gdy przypomniałam sobie o tym, że przegapiłam szczepienia u synka, było już za późno... Przywitała mnie karteczka na drzwiach przychodni Do 11:45"... Zerkam na zegarek - 12:00. To się nazywa pech albo zapominalstwo. Szybkie zakupy, powrót do domu, obiad... i nagle poczułam, że chyba jutro wstanę z potężnym katarem, kaszlem i ogólnym przeziębieniem. Nie musiałam czekać nawet do jutrzejszego dnia — już teraz 38,5 stopni...

Nie o tym miałam pisać ;)
Dzisiaj chciałam podzielić się z Wami swoim zdaniem o pewnym zapachu :)
Dzięki uprzejmości TrustedCosmetics.pl miałam możliwość poznać markę Nicole Cosmetics oraz oryginalną francuską esencję Nicole Cosmetics nr 130.






Zazwyczaj przy wybieraniu zapachów, bez wcześniejszego sprawdzenia próbki trafiam na takie, które ani trochę nie wpisują się w mój gust. Tym razem miałam szczęście, ponieważ trafiłam na odpowiednik Versace Bright Crystal.

Tak o swoim zapachu pisze marka Nicole Cosmetics:


„Perfum Nicole 130, jak i wszystkie inne perfumy Nicole dla kobiet spowodują, że poczujesz się magicznie i wyjątkowo, a zarazem dodadzą Ci otoczki tajemniczości i kobiecości. W ofercie zapachów damskich proponujemy zakup perfum o unikalnym, trwałym i wyjątkowym zapachu. Produkty Nicole to odpowiedniki markowych, oryginalnych perfum. Możemy wyróżnić nuty kwiatowe, świeże, jak i zmysłowe.”

Nicole Cosmetics nr 130 należy do grupy zmysłowych zapachów.


Składniki podstawowe: owoc granatowca, piwonia, ambra, owoc yuzu, magnolia, piżmo, lotos, mahoń. Jest to taka sama mieszanka, jaką możemy znaleźć w Bright Crystal. Podstawowe pytanie, czy pachnie tak samo?
Jak dla mnie zapach na początku nie przypomina znanych perfum od Versace. Nuty zapachowe są mocne i przytłumione, niewyraźne — jakby wymieszane wszystkie razem a każda z nich chciałaby wieść prym. Dopiero po chwili, gdy aromaty zaczynają współpracować ze skórą, można wyczuć podobieństwo. Używając nr 130 z samego rana, w łazience nawet po kilku godzinach czułam ich wyraźny zapach. Na skórze rozwijały się bardzo ładnie — nie było mowy o tzw. babcinym zapaszku, z czasem zanikały, więc ich trwałość nie jest całodniowa, ale spokojnie czuć je od rana do południa :)



Na uwagę zasługuje fakt, że wystarczy niewielka ilość perfum by wyraźnie czuć, że jednak pachniemy (2-3 psiknięcia). Pojemność 30 ml zapewne starczy mi na bardzo długi czas.
W sklepie Nicole Cosmetics KLIK możemy dobrać sobie odpowiednią pojemność, która nam najbardziej odpowiada — od 3 ml testera aż do litrowej butli :D 


Podsumowując jestem jak najbardziej zadowolona z możliwości poznania marki Nicole Cosmetics. 
Zapach w pewnym stopniu przypomina mi Versace Bright Crystal i dodatkowo dość długo utrzymuje się na skórze. Jestem pozytywnie zaskoczona niską ceną, jakością i trwałością. Z zapachami tej marki spotkam się na pewno jeszcze nie raz :)



Serdecznie dziękuję marce Nicole Cosmetics oraz redakcji TrustedCosmetics.pl za możliwość testów. 



Fakt, że otrzymałam produkt za darmo, nie wpłynął w żaden sposób na moją opinię o nim.

Znacie zapachy od Nicole Cosmetics? Jak je oceniacie?

Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Nie znam zapachów tej marki, ogólnie nie jestem znawcą perfum :) Fajnie, ze przypadł Ci do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również znawcą nie jestem, ale fakt przypadł mi do gustu ;)

      Usuń
  2. Również miałam przyjemność testować wybrałam wersję kwiatową i jestem bardzo zadowolona:) ciężkie zapachy mnie męczą a ten jest delikatny ale kobiecy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Ty również jesteś zadowolona ze swojej wersji Nicole :) Jak z trwałością?

      Usuń
  3. Nigdy nie miałam zapachu Nicole:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi do dziś (od jesieni) nie przysłali zapachu z TC... :(
    ale z Nicole miałam i tak współpracę i testowałam dwa apachy-byłam bardzo zadowolona i odpowiednik Allure jeszcze mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto byłoby im wysłać wiadomość informującą, że przesyłka gdzieś zaginęła?
      Świetnie, że jednak miałaś okazję wypróbować ich zapachy, bo naprawdę za taką cenę warto zapoznać się chociaż z jednym ;)

      Usuń
  5. ja jestem zaskoczona jakością tych perfum, tez niedawno napisałam post o perfumie Nicole. Myślę, że jeszcze coś od nich zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przybiję piątkę :D bo ja również jestem zaskoczona i mam chęć poznać jeszcze inne zapachy :)

      Usuń
  6. oj chyba tego zapachu nie znam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! :)
Czasami jedno pozytywne słowo dodaje skrzydeł gdy już chęci brak...

W wolnej chwili na pewno Was odwiedzę.
Jeżeli blog trafi w moje gusta - dodam do obserwowanych ;)

Pozdrawiam!