Wyniki konkursu :)

Witajcie!

Na wstępie chciałabym przeprosić za tak długi czas oczekiwania na wyniki. Miały się ukazać już wczoraj, ale nie przewidziałam, że mój luby zabierze laptop na cały dzień. Musiałam przełożyć ogłoszenie wyników na dzisiaj. 
Większość piosenek bardzo mi się podobała i już od kilku dni zmieniałam wybór, ale w końcu zdecydowałam i wybrałam jedną, z małą pomocą lubego ;)

Wszystkich tych, którym tym razem nie dopisało szczęście pocieszę, ponieważ podobny konkurs wystartuje wkrótce na moim profilu Instagram :D Tam już wybiło ponad 400 obserwatorów, więc trzeba będzie to uczcić :)




Pewnie każdy jest ciekawy czy znajdzie dzisiaj swoje imię tutaj, więc nie przedłużając szczęśliwą osobą, która otrzyma ode mnie nagrodę jest...


Serdecznie gratuluję! :) 
Kochana proszę Cię o Twoje dane niezbędne do wysyłki nagrody na szmaragdoweoczko@interia.pl
Czekam 3 dni, jeśli po tym czasie zwyciężczyni nie poda swoich danych, wybiorę nową osobę. 

Pozdrawiam i życzę spokojnej niedzieli :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! :)
Czasami jedno pozytywne słowo dodaje skrzydeł gdy już chęci brak...

W wolnej chwili na pewno Was odwiedzę.
Jeżeli blog trafi w moje gusta - dodam do obserwowanych ;)

Pozdrawiam!