Facebook'owo :)

Witam Was moi drodzy :)

Dzisiaj troszkę o nieplanowanym działaniu z mojej strony ;)
Nigdy nie przypuszczałam, że założę fanpage'a mojego bloga. Nie było mi to do szczęścia potrzebne ale przeglądając u innych 'fejsowe' pogawędki stwierdziłam, że i może na mnie przyszła pora... Jednak kontakt z czytelnikami jest dość ważny i zawsze jest miło popisać nie tylko o kosmetykach, modzie i tematach blogowych :)

Dzisiaj z rana dosłownie coś mnie napadło i tadam! Powstał fanpage bloga - swoją drogą jest to dziecinnie prosta sprawa; podobnie jak dodanie gadżetu Facebooka na stronę bloga :) 

Wszystkich chętnych zapraszam do odwiedzenia mnie na FB oraz polubienie :)
Podobnie jak na Instagramie będzie całkiem życiowo, bo ileż można rozmawiać o kosmetykach :D ale nie martwcie się, będą i inspiracje, które najbardziej wpadną mi w oko, poruszanie tematów typu "tabu" jak i konkursy :) 
Z tym konkursem to już niebawem :) Mam zamiar uczcić swoje przełamanie lenistwa i powrócenie do blogowej rzeczywistości :)

Dzisiaj wieczorem (mam nadzieję) wreszcie dodam nowy post. Wczoraj siedziałam nad zdjęciami, godzina 23 i nie dałam rady napisać ani słowa :(
Post z nowościami, które w ostatnim czasie wpadły mi w rączki :) Fotek będzie dość sporo.






Na koniec przyznać się komu jeszcze udało się załapać do testów męskich kosmetyków z Only You? :D

Mój luby akurat jest zazdrosny o ilość moich kosmetycznych zbiorów więc miło dla odmiany powiedzmy "wygrać" coś dla niego ;)


Miłego dnia kochani i widzimy się wieczorem :) 

Ja póki co muszę posiedzieć z fp i dokładnie zrozumieć co z czym...


Komentarze

  1. Mi się udało załapać do testów :D Mój mąż się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł ;) Kontakt z widzami jest bardzo ważny :P Jak ja sie trochę rozwinę to może kiedyś też założę :/ http://mydailylifewera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też założyłam (wprawdzie drugia raz bo mi skasowali pierwszy). Zobaczymy co z tego będzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój mąż również będzie testował z Only You :) U mnie nowości z marca, tak więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam FP ale szczerze mówiąc braknie mi czasu na prowadzenie go niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Fanpage oczywiście polubiony :-) No i z niecierpliwością czekam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam FP, ale powiem szczerze, że brak mi momentami czasu na jego prowadzenie, a poza tym bardziej wciągnął mnie instagram :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój mąż wcale mi nie zazdrości zapasów kosmetycznych, więc nie wiem czy byłby zadowolony z ewentualnej wygranej:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! :)
Czasami jedno pozytywne słowo dodaje skrzydeł gdy już chęci brak...

W wolnej chwili na pewno Was odwiedzę.
Jeżeli blog trafi w moje gusta - dodam do obserwowanych ;)

Pozdrawiam!