Koniec roku w zdjęciach :)

Witajcie kochani!

Nie było mnie cały miesiąc... Nie zaglądałam ani do siebie, ani do Was. Jest mi z tego powodu bardzo przykro i wstyd, że tak wszystko zostawiłam bez słowa wyjaśnienia, ale problemy, które wyszły na jaw pod koniec listopada, niestety zabrały mi całą radość z czegokolwiek. Nie cieszyły mnie spotkania ze znajomymi, odcinałam się o wszystkiego i wszystkich. Sprawy były tak poważne, że miałam ochotę tylko usiąść i płakać. Cieszę się ogromnie, że moja psychika okazała się na tyle silna, że pozbierałam się i mam o wiele więcej siły i motywacji. Do wszystkiego. 

Dzisiaj chciałabym znów ruszyć pełną parą takim dość luźnym postem :) Na dobry początek.
Zrzuciłam zdjęcia na dysk laptopa, więc przy okazji postanowiłam pokazać jak wygląda u mnie koniec roku :)

To co?

Zaczynamy :) Miłego przeglądania ;)



W tym poście tylko jedna fotka mojego zdobienia. Wtedy jeszcze miałam ochotę cokolwiek "tworzyć" na paznokciach. Ostatnio u mnie dość nudno, ponieważ maluję pazury na jeden kolor. 



Kawa towarzyszy mi codziennie, kilka razy dziennie :D Obowiązkowa pozycja. Może nie być prądu, jedzenia, tuszu do rzęs... ale kawa musi być zawsze!




Od pewnego czasu zaraziłam się nowym hobby od swojego małża :D Otóż jeździmy oboje w poszukiwaniu skarbów z wykrywaczem metali. Na zdjęciach brzeg Odry. Uwielbiam fotografować naturę. Na moim Intagramie możecie zobaczyć kilkanaście (albo dziesiąt?) zdjęć wschodów, zachodów słońca itp. Taka moja mała mania :)




A tutaj uchwyciłam moment bez śniegu i z pierwszym śniegiem :D Żebyście widziały moją minę... Cieszyłam się małe dziecko, że pada śnieg. Pewnie tarzałybyście się ze śmiechu :) Na zdjęciach moje osiedle i wysokie czwarte piętro (wysokie, ponieważ wszyscy znajomi dostają zawrotów głowy jak patrzą przez barierkę w dół :D Dziwne... na mnie ta wysokość nie robi kompletnie wrażenia.)

A teraz wszelakiego rodzaju nowości jakie wpadły mi w ręce w ostatnim czasie :)

Różo-brązer z Lovely :)











Outlet z AA. Spróbujcie zgadnąć ile dałam za całą zawartość pudełka? :D


A to zdjęcie z dzisiaj. Zestaw do dłoni z Oriflame Swedish Spa. GENIALNY zapach! W zestawie znajdziemy relaksującą kąpiel do dłoni, scrub oraz krem. Kupiłam go w świątecznym katalogu 16 za 19,99 zł. Polecam nawet dla samego relaksującego zapachu, który umila czas pielęgnacji :)
Dodatkowo postanowiłam rozpieścić pazurki regenerującym serum do paznokci od Evree. Jak dla mnie najlepsze serum jakie do tej pory miałam przyjemność używać :)

A na sam koniec dwie niespodzianki :D

1. Moja skromna osoba w dwóch wersjach - która lepsza? ;)


2. Przygotowujemy dla Was wraz z rekomendacjamarek.pl konkurs, który ogłosimy z nadejściem Nowego Roku! :) Bądźcie czujni bo będzie o co powalczyć!

I to by było na tyle :) Podoba się Wam taka forma postu? Myślę, że będę częściej przedstawiać Wam takie zestawienia :)

Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. W ciemnych włosach bardziej mi się podobasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób mi mówi, że typowa ze mnie Pani zima więc muszą być ciemne włosy ;)

      Usuń
  2. A ja stawiam na jasne chociaż w ciemnych tez jest super. Ładna jestes bardzo wiec we wszystkim jest atrakcyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, aż się zaczerwieniłam :) Dziękuję :)
      Przy jasnych włosach czułam się ciut młodsza - przyznaję ;)

      Usuń
    2. W jasnych wyglądasz na młodszą ;)

      Usuń
  3. U mnie, na Dolnym Śląsku śnieg był tylko pod koniec listopada. Teraz również już go nie ma :(
    Podsyłam link i opinie o tym zapachu :)
    http://www.rossmann.pl/Produkt/adidas-Born-Original-woda-perfumowana-dla-kobiet-30-ml,363542,1826,5344

    OdpowiedzUsuń
  4. W ciemnych wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba jednak w ciemnych lepiej, ale w jasnych też było ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób mówi, że jednak przy moich mocnych ryzach twarzy lepiej wyglądam w czerni :)

      Usuń
  6. a mnie podobasz się w obu kolorach, ale w ciemnych wydajesz się poważniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważniejsza i starsza :D Ostatnio nieznany osobnik wziął mnie za 30tke :D

      Usuń
  7. Piękne pazurki ;) W nowych włosach wyglądasz poważniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spróbuj brązów. W czarnym jest ok, blond na pewno nie... Na pewno Twoja uroda wymaga kontrastu, jednak w jaśniejszych masz pogodniejszą buzię. Stąd moja opinia o brązach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana naturalne włosy mam brązowe ;) W czerni wyglądam surowo :D myślałam nad blondem bo chce uniknąć brązów ;)

      Usuń
  9. Moim zdaniem w jasnym lepiej Ci, na tym zjęciu wyglądasz młodziej i radośniej. Ale ten rok szybko minął...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasny kolor dodaje promienności :) Nie jestem tylko pewna jakbym czuła się jako blondynka :) Tylko taka prawdziwa a nie podrabiania jak na jednym ze zdjęć ;) Oj tak, ten rok minął bardzo szybko ale cieszę się, że już się kończy :)

      Usuń
  10. Paznokcie zawsze miałaś godne pozazdroszczenia :) Paznokcie i rzęsy, o! :)
    A włosy - zdecydowanie czarne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj Iwonko zapamietałaś mnie jeszcze z czasów szkoły ;) Pazury mi się nie zmieniły ale z rzęsami miałam ostatnio duże problemy. Na szczęście już minęły ;) Czarny rządzi! :D

      Usuń
  11. Michał coś właśnie mówił, że Twój ma zajawke na wykrywacz metali :D fajna sprawa :)) a jeżeli chodzi o włosy to widziałabym Cię w średnim zgaszonym brązie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michał pepla... :D Uciekam od brązów, bo mój naturalny to orzechowy brąz. Całe życie z tym kolorem, więc teraz kombinuje :D

      Usuń
    2. Ja też kombinuje, miałam już odrost sięgający do ramion i chciałam wrócić do swoich włosów- myszkowaty kolor. Odwodziało mi się i jestem ciemna brązowa... Teraz trochę żałuję, ale cuż poradzić :D

      Usuń
  12. Bardzo ładne i długaśne paznokcie, ja w tym roku tylko raz widziałam śnieg. Teraz u mnie świeci słońce, niebo jest prawie bezchmurne i ciepło +8 stopni. Ja jestem chyba za jasnymi włosami

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie wersja po prawej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że problemy szybko się rozwiążą i wszystko wróci do normy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam. Kochana obie wersje są na tak. Z tym ,że jasne odmładzają Cię i odejmują Ci lat. Co do problemów to życzę Ci wewnętrznego spokoju i wiary,że wszystko co złe przeminie. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No naprawdę długo Cię nie było! Kawę chętnie bym piła, ale niestety mój brzuch jej nie lubi więc bardzo rzadko to robię

    OdpowiedzUsuń
  17. W ciemnych włoskach chyba lepiej, ale chętnie bym też zobaczyła całą wersję jasną :D

    OdpowiedzUsuń
  18. hmmm ciężko mi wybrać... ładnemu we wszystkim ładniej :D
    Z okazji świąt życzę Ci przede wszystkim siły i zdrowia! Czuję, że tego potrzebujesz najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  19. I jak udało się znaleźć jakieś skarby? :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz! :)
Czasami jedno pozytywne słowo dodaje skrzydeł gdy już chęci brak...

W wolnej chwili na pewno Was odwiedzę.
Jeżeli blog trafi w moje gusta - dodam do obserwowanych ;)

Pozdrawiam!